Bedrijfsfeest Efteling  thumbnail

Bedrijfsfeest Efteling

Published Sep 16, 22
10 min read

Entertainment Bedrijfsfeest

Je kunt een bericht op Facebook en Instagram plaatsen, een e-mail versturen, of zelfs een korte video of persoonlijke Instagram Story maken. Het doel is simpel: waardering geven aan de mensen die tijd vrijmaakten in hun drukke agenda’s om naar jouw evenement te komen. Een van de beste manieren om klanten terug te laten komen is het bouwen aan een relatie die meer omvat dan de producten die je verkoopt.

Dat is vervolgens weer goed voor de verkopen van je winkel. Het organiseren van gratis in-store workshops hielp Apple zich te onderscheiden van alle andere tech-bedrijven. Waarom? Omdat ze hun klanten iets leerden en een community rond hun merk creëerden. Het goede nieuws is dat je niet Apple’s marketingbudget nodig hebt om dezelfde ideeën toe te passen en hetzelfde succes te hebben.

Goede event marketing draait om evenementen die aansluiten bij de producten en diensten in je winkel en die helpen een community te bouwen. Zelfs een simpele, maar waardevolle workshop onderscheidt jouw winkel van alle anderen die geen moeite steken in een betere relatie met hun klanten. Ontdek hoe Lightspeed’s mobiele kassa de band met je klanten versterkt .

Ieder evenement wordt georganiseerd met een doel voor ogen. Wat wil je bereiken met dit event? Wat wil je overbrengen aan de deelnemers? Zodra je dit weet, komt hier vanzelf het geschikte medium uitrollen, zoals een live stream, webinar of een hybride event - coverband bedrijfsfeest. Wie wil je bereiken met je digitale event? Gaat het om interne doelgroepen, zoals eigen medewerkers, managementteams of salesteams? Of zullen er enkel externe deelnemers zijn? Probeer deze groepen niet samen te voegen in één event, omdat ze een andere aanpak vragen.

Dat helpt je met het verder bepalen van het programma, sprekers en artiesten. Nu je weet wie je doelgroep is en wat hun interesses, wensen en verwachtingen zijn, kun je het programma gaan samenstellen. coverband bedrijfsfeest. De deelname aan een digitaal event is een stuk passiever dan een live event. Kies daarom interessante sprekers en artiesten en vergeet niet om een geschikte host te boeken.

Bedrijfsfeest

En last but not least, houd het programma kort en krachtig! De kosten voor een digitaal evenement worden vaak onderschat. Je zou denken dat je kosten bespaart, omdat je geen catering nodig hebt voor honderden mensen. Klinkt logisch toch? Helaas, een digitaal event zal evenveel of misschien wel meer kosten dan een live event. coverband bedrijfsfeest.

Hier komen we in stap 7 op terug. Kies een indrukwekkende locatie voor je event. Eigenlijk kan een digitaal evenement overal plaatsvinden. Je hebt in ieder geval genoeg ruimte nodig voor het opbouwen van de set. Wij adviseren je een inspirerende locatie te kiezen, want dat draagt bij aan de beleving en je merkimago.

Bekijk de locaties in of en we helpen je direct verder. Er zijn diverse platforms waar je digitale evenementen kunt uitzenden. Bedenk wat je precies voor functionaliteiten wil. Aan de hand daarvan kun je opties vergelijken. Misschien wil je een optie voor virtueel netwerken of wil je je eigen huisstijl integreren? Kies sowieso een platform waar je alle onderdelen van de guest journey in kunt verwerken, een all-in eventplatform.

Een goede internetverbinding is noodzakelijk voor een online event. Kies voor een vaste lijn, zodat je een stabiele verbinding hebt. De techniek zal een groot gedeelte van je budget in beslag nemen, dus besteed hier veel aandacht aan - coverband bedrijfsfeest. Veel hotels en evenementenlocaties werken met vaste partners voor de audiovisuele middelen, maar staan ook andere AV-leveranciers toe.



Kies niet enkel op basis van de laagste kosten, maar kijk ook naar de ervaring met online events. Nu je de organisatie van het daadwerkelijke event op de rit hebt, is het tijd om deelnemers uit te nodigen. De promotie van je event is natuurlijk afhankelijk van de doelgroep. De communicatie zal online verlopen.

Efteling Bedrijfsfeest

Bereik je doelgroep door middel van e-mailmarketing, social media en je website. Er zijn diverse handige tools beschikbaar om dit makkelijker te maken. Denk bijvoorbeeld aan e-mail marketingsoftware waar je normaliter je mee verstuurt. We zeiden al dat de deelname voornamelijk passief zal zijn. Hoe makkelijk is het om dan vanuit je huiskamer uit te checken… Zonde! Zorg voor interactie door een goede host, polls, quizes, ‘call to action’-buttons, Q&A’s, inbelmogelijkheden en integratie van social media (vergeet niet een goede hashtag te bedenken).

Door uitgebreid het programma te testen, maak je de software ‘eigen’, waardoor je tijdens het evenement precies weet hoe het programma werkt. Idealiter laat je ook alle sprekers testen. coverband bedrijfsfeest. Zo ben je verzekerd van een succesvol digitaal evenement! Kom je er toch niet uit? Bel en mail met ons en we helpen je graag verder! .

Voor een straatfeest, wijkfeest of buurtbarbecue is een melding . Aan de melding van een vergunningsvrij evenement zijn verbonden. Je krijgt zo snel mogelijk een bevestiging. Als je melding niet aan alle voorwaarden voldoet, krijg je een verzoek om een vergunning aan te vragen. Dan hoef je te maken of vergunning aan te vragen.

We vragen je om rekening te houden met de omgeving en omwonenden actief te informeren over het feest. Vermeld daarbij een telefoonnummer dat gebeld kan worden bij vragen of opmerkingen uit de omgeving.



Het organiseren van een kwalitatief goed evenement kost weken en meestal zelfs maanden. Niet voldoende tijd? Bespreek dan de mogelijkheden om de organisatie uit te besteden. Er zijn vele professionele bedrijven of ZZP-ers die in korte tijd een goed event kunnen organiseren. Zorg voor een nul-meting, een tussentijdse meting en een final meetmoment.

Bedrijfsfeest Activiteiten

Een draaiboek maken zorgt ervoor dat je alle to-do’s helder hebt. Je weet wat er – en wanneer – moet gebeuren. Begin dus ook op tijd met de eerste versie van je draaiboek. Een draaiboek is altijd work-in-progress. Je past soms zelfs na het event nog zaken aan. Dat helpt je bij een volgende keer.

En niets is zo vervelend om een kans te laten liggen omdat het budget ontoereikend is. 5 tot 10% onvoorzien is meestal voldoende. – om het effect te vergroten en te verlengen. Er zijn diverse mogelijkheden om je event ook digitaal te promoten. Je kunt een maken, waar men zich aanmeldt, kan zien wie er nog meer komt, routebeschrijving kan bekijken, etcetera.

Er zijn heel veel locaties in Nederland waar je evenementen kunt organiseren, waaronder je eigen bedrijfspand. En het succes van een evenement wordt deels bepaald door de locatie, opstelling, concept en catering (coverband bedrijfsfeest). Wil je kleinschalig? Is MVO belangrijk? Zoek je een locatie met mogelijkheden om in subgroepen op te delen? Dat zijn belangrijke vragen bij de keuze van .

In principe is het makkelijker geworden, maar het is wel belangrijk dat je op de hoogte bent van de regeling. Een personeelsfeest wordt gezien als loon, tenzij het op de eigen locatie plaatsvindt. Ook het karakter, consumptief of zakelijk, maakt een verschil. , zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Teambinding kan zeker een mooi bijeffect zijn van de organisatie van een evenement (stripper huren). Zorg voor mooi beeldmateriaal (video of foto) van je evenement of een powerpoint van je (mini-)lezing of demonstratie en deel dat digitaal met je totale klantenbestand, waarbij je bezoekers uitsluit. en stimuleer je hopelijk dat ze de volgende keer wel komen (coverband bedrijfsfeest).

Tapas Bedrijfsfeest

Bespreek hier de KPI’s, maar ook onderbuikgevoelens en individuele feedback. Pas, indien nodig, ook het draaiboek nog aan. Neem je dit jaar ook deel aan beurzen? Download dan onze whitepaper ‘’.

Werk als eerst je idee voor het evenement uit op papier. Maak hiervoor een conceptplan waarin je alles opschrijft over de inhoud van het evenement en op welke manier het een succes kan worden. Bedenk een of gebruik een concept waar veel vraag naar is. Bepaal wat de van het evenement wordt en ga na hoe je alle gaat betalen.



Wat maakt jouw evenement uniek? Wat worden de USP’s van jouw concept? Hoe ga je het evenement invullen? Denk hierbij aan entertainment, catering, drank, de aankleding van de locatie etc. Maar ook aan de naam, de huisstijl voor het evenement en de entreeprijs. Heb je personeel nodig of stelt de locatie personeel beschikbaar? Denk hierbij aan kassapersoneel, gastheren/vrouwen, beveiliging, fotografen enzovoort.

Welke promotiemiddelen worden ingezet? Let op de datum waarop je het evenement wilt inplannen. Kijk altijd of er geen concurrent is die eventueel die datum al gebruikt voor een soortgelijk evenement. Maak een overzicht van locaties die jij geschikt vindt voor jouw evenement. Hierbij kan je letten op de bereikbaarheid, het aantal parkeerplekken en de capaciteit.

Nadat je voor jezelf een duidelijk conceptplan hebt opgesteld, kun je de potentiële locaties gaan benaderen. Afhankelijk van het type evenement dat je organiseert zijn er veel verschillende soorten evenementlocaties. Het is belangrijk om duidelijke afspraken te maken over welke partij (jij of de evenement-locatie) wat doet en wie welke kosten op zich neemt.

Vr Bril Thuis Huren Online Evenement Kinderfeest Bedrijfsfeest

Denk na over hoe je een het best kan opzetten voor jouw doelgroep. Kies je voor online promotie via bijvoorbeeld Facebook, of juist offline promotie door middel van drukwerk? Ook tijdens het evenement zelf kun je ervoor zorgen dat je door middel van promotiemateriaal zoals banners, drop flags en posters opvalt.



Naast dat het professioneel overkomt, is het personeel ook beter herkenbaar voor de gasten. Maar voordat je het bovenstaande laat maken heb je eerst goede designs nodig. We raden aan om hiervoor een grafisch designer in te schakelen. Succes met de organisatie van jouw evenement! Beoordeel dit artikel:[Totaal: 0 Gemiddelde: 0/5] checklistevenementeventspromotievoorbereiding .

Een van de belangrijkste vragen die je jezelf en jouw organisatie moet stellen als je een evenement organiseert is natuurlijk; wat is het doel van dit evenement? In deze blog vertellen wij je waarom dit doel zo ontzettend belangrijk is. Er zijn duizenden aanleidingen voor het organiseren van een evenement.

Deze aanleiding, hoe goed bedoelt ook, moet je vervolgens nog wel omzetten naar een concrete doelstelling. stripper huren. Dit doe je door jezelf de vraag te stellen: Waarom willen we dit evenement inzetten? Het antwoord op deze vraag is vaak een marketing- of verkoopdoelstelling. Een aantal voorbeelden van doelstellingen van evenementen zijn: Zodra je een goed doel voor jouw evenement denkt te hebben gevonden, en het meer is dan alleen de aanleiding die aan de basis stond van je idee, is het verstandig om deze op papier te zetten.



Zo kan je aan jezelf of je baas uitleggen wat het voordeel van het evenement is geweest. Het formuleren van een goede doelstelling doe je door de SMART methode te gebruiken - coverband bedrijfsfeest. Die werkt als volgt; Tot slot geven wij je nu twee voorbeelden van doelstellingen voor een evenement, zodat het verschil tussen een goede en een slechte doelstelling duidelijk wordt.

Bedrijfsfeest Van Der Valk

Je zou deze doelstelling kunnen verbeteren door hem als volgt op te schrijven;"On Top Events wil op 30 oktober voor haar bestaande klanten een evenement organiseren om de omzet te verhogen met €10. 000,- en de klanttevredenheid te meten (coverband bedrijfsfeest).”Bij deze doelstelling is er specifiek opgeschreven wat On Top Events wil, hoe we dat gaan meten, de doelstelling klinkt realistisch en de tijd is afgebakend door een datum.

Wij helpen je graag bij je organiseren van jouw evenement, van concept tot uitvoering. coverband bedrijfsfeest. Dat betekent ook dat we, vooraf, uitgebreid stilstaan bij de doelstellingen en hoe we die gaan bereiken. Neem daarvoor even contact met ons op! .

Waarom organiseer je een evenement? Wat en wie wil je bereiken? Wanneer is je evenement geslaagd? En wat mag het kosten? Dat zijn belangrijke vragen als je begint met het organiseren van een evenement. Je zult merken dat als je even de tijd neemt om hier goed over na te denken, je veel andere keuzes (locatie, programma etc - coverband bedrijfsfeest.) veel makkelijker maakt! Een evenement organiseren kost veel tijd en energie.

Zorg dat wel dat je handig samen kunt werken in één document, zodat je niet steeds op zoek moet naar de juiste informatie. Zorg dat je ruim op tijd met je voorbereidingen start. Soms zijn locaties bijvoorbeeld al ruim een jaar vooruit geboekt. Het draaiboek is jouw houvast tijdens de voorbereidingen.

Latest Posts

Dj Marokkaanse Bruiloft

Published Aug 08, 23
4 min read

Bruiloft Dj Groningen

Published Aug 03, 23
10 min read

Tweedehands Afzetpalen

Published Aug 02, 23
4 min read